Lai turpinātu pilnvērtīgi plānot un realizēt pārmaiņas izglītības iestādē kompetenču pieejas virzienā, 3. aprīlī Daugavpils pilsētas Bērnu un jauniešu centrā “Jaunība” norisinājās informatīvi izglītojošs seminārs “Kompetenču pieeja interešu izglītības mācību saturā” mūzikas un dejas mākslas jomu pedagogiem.
Seminārs bija veltīts pedagogu personīgajai un profesionālajai attīstībai, sniedzot metodisko atbalstu un iedvesmu, lai sagatavotos mūzikas un dejas mākslas interešu izglītības programmu nodarbībām un veiksmīgi realizētu kompetenču pieeju mācību procesā.
Semināra mērķis - aktualizēt pedagogiem jau pieejamas iespējas kompetenču pieejā balstītā mācību satura realizācijā un sniegt metodisko atbalstu uz kompetencēm balstītas nodarbības organizēšanā.
Semināra programmas ietvaros klātesošie pedagogi tika iepazīstināti ar mūsdienīgas lietpratības izglītības nostādnēm, ar aktualitātēm Bērnu un jauniešu centra “Jaunība” mājas lapas tīmekļa vietnē “Metodiskais darbs”, ar projekta “Skola2030” veidotiem materiāliem un dažādiem digitālajiem rīkiem mācību plānošanai mūzikas un dejas mākslas jomās, praktiskām idejām interešu izglītības nodarbību veidošanai atbilstoši vispārējās izglītības standartu prasībām un vadlīnijām.
Semināra noslēgumā pedagogi tika aicināti piedalīties diskusijā par starpdisciplināru mācību pieeju, par dažādiem rīkiem un iespējām, ko var izmantot plānojot mācību procesu, par ideju sistematizēšanu, lai adaptētu jau pieejamus projekta “Skola2030” materiālus un iekļautu savā darbā. Pedagogi sadarbojas, dalījās zināšanās un pieredzē.
Šis seminārs bija nozīmīgs, lai plānotu un realizētu turpmākos uzdevumus izglītības kvalitātes pilnveidošanai izglītības iestādē. Semināra dalībnieki atzina, ka tas bija motivējošs un iedvesmojošs, kā arī tika gūtas dažādas idejas, metodes, paņēmieni interešu izglītības nodarbību sagatavošanai un vadīšanai. Gribu uzsvērt, ka jebkura savstarpējā mācīšanās un viedokļu apmaiņa ir liels ieguvums.
Informāciju sagatavoja metodiķe N. Ruhmane
MŪSU PARTNERI | |||||||
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |