Vienas no sadaļām autors ir interešu izglītības skolotāja, apkaimes brīvā laika kluba “Fortūna” vadītāja Valentīna Rudņeva.
Materiālu sagatavošanā publikācijai piedalījās Lielbritānijas, Vācijas, Indijas, Latvijas, Norvēģijas, Uzbekistānas, Ukrainas un Francijas izglītības iestāžu darbinieki.
Kolektīvais darbs sniedz zinātnisku priekšstatu par svešvalodu pasniegšanu digitālo tehnoloģiju laikmetā. Autori apskata mācību procesu no diviem skatu punktiem: tiek aplūkotas un teorētiski pārdomātas valodas mācīšanas pieejas, principi un metodes, ar kurām tiek mācīti digitālā laikmeta skolēni un studenti, un tiek demonstrēti inovatīvo tehnoloģiju un to efektivitātes vērtējumu svešvalodu mācīšanā (tajā skaitā arī uz pandēmijas laikā gūtās pieredzes pamata)tematisko pētījumu praktiskie rezultāti.
Iespējams, ka tad, kad šī grāmata sasniegs savu auditoriju, dažiem tehnoloģiskajiem rīkiem, kuri šajā grāmatā ir aprakstīti, pievienosies jauni, taču digitālo tehnoloģiju pielietošanas daudzveidība, ar ko grāmatas autori dalās šajā monogrāfijā, neapšaubāmi veicinās kolēģu mūsdienu tehnoloģiju izmantošanas un to pielietošanas pieredzes valodu pasniegšanā bagātināšanos.
https://www.cambridgescholars.com/product/978-1-5275-8302-3
MŪSU PARTNERI | |||||||