Pulciņa nosaukums | Akordeonistu ansamblis "Akords” | ||
pulciņa skolotāja | S. Rjabceva | ||
Audzēkņu vecums | 9 - 25 | ||
Pulciņa dibināšanas gads | 1990. | ||
Pulciņa sasniegumi | 2018.g. Pilsētas instrumentālas mūzikas konkurss: • Diploms I pakāpe –Akordeonistu kvartetam „Akords”. • Diploms I pakāpe - Instrumentālais Trio „Akords”. 2018.g. Rēzeknē. Latvijas izglītības iestāžu vokāli instrumentālo ansambļu, instrumentālo kolektīvu un popgrupu festivāls – konkurss „No baroka līdz rokam”, Latgalē: • Diploms I pakāpe - Instrumentālais Trio „Akords” (jaunākā grupa). 2018.g. Rīga. Latvijas izglītības iestāžu vokāli instrumentālo ansambļu, instrumentālo kolektīvu un popgrupu festivāls – konkurss „No baroka līdz rokam” Finālkonkurss . • Diploms I pakāpe - Instrumentālais Trio „Akords” (jaunākā grupa).
2019.g. Rēzeknē. Latvijas izglītības iestāžu vokāli instrumentālo ansambļu, instrumentālo kolektīvu un popgrupu festivāls – konkurss „No baroka līdz rokam” • Instrumentālais Trio „Akords” (jaunākā grupa) Diploms I pakāpe. • Akordeonistu ansamblis „Akords” (vecākā grupa) Diploms I pakāpe. 2019.g. Rīgas skolēnu pilī norisinājās Finālkonkurss „No baroka līdz rokam” .Akordeonistu ansamblis „Akords” (vecākā grupa) Diploms I pakāpe. 2019.g. Kauņas J.Gruodis konservatorijā norisinājās XIII Starptautiskais akordeonistu konkurss “ASCOLTATE-2019”. Konkursā piedalījās 300 akordeonisti-solisti, 30 ansambļi un 7 orķestri no 7 valstīm: Itālijas, Polijas, Lietuvas, Latvijas, Ukrainas, Krievijas un Baltkrievijas. Šajā konkursā, Instrumentālais Trio “Akords”: Antons Pizāns, Maksims Šelkovskis, Artemijs Šniparkovs piedalījās jaukto ansambļu kategorijā vecuma kategorijā līdz 15 gadiem. Rezultāts – I.vieta.
2020.g. Rēzeknē norisinājās Latgales reģiona Latvijas izglītības iestāžu vokāli instrumentālo ansambļu, instrumentālo kolektīvu un popgrupu festivāls – konkurss „No baroka līdz rokam” Latgalē: • Instrumentālais Trio „Akords” (jaunākā grupa) Diploms I pakāpe. • Akordeonistu ansamblis „Akords” (vecākā grupa) Diploms I pakāpe.
|
MŪSU PARTNERI | |||||||